Måndag

Ok, ny vecka och jag ska till frissan på torsdag. Det ska bli kul tycker jag.
En dag gick Alex, Theo, hundarna och jag ute i skogen. Det är så skönt om dagarna, nu i September

(null)

(null)

(null)
Theo försökte lyfta, men orkade inte.....

(null)

(null)

(null)
Jag köpte Spindelmannen, i Ullared och han blev så lycklig över den, särskilt när han hittade en knapp att trycka på och den gav ljud ifrån sig, då var lyckan total, haha


(null)

(null)

(null)
Vi firade Karin med Tacos hemma hos Alex
Theo satt och lade pussel på golvet, han är så duktig på det

(null)

(null)

(null)
Igår var Affe och jag i Degeberga, där svärmor fyllde år. Vi gick ut med Tom som spelade med en boll han hittade på skolgården

(null)

(null)

(null)

Hoppas att alla har haft det skönt i helgen, bara njut av det sköna vädret. Kolla in min påg som gullar att vara ute...

(null)

(null)

Kommentera här: