Måndag

Idag är det vilodag, korta rundor med hundarna i solen, sitter och solar på en bänk....
Men inne har jag bråttom, mycket ska plockas undan, laga middag, laga äpplekaka och tvätta
Efter gårdagens Ullared, så blev det lite tvätt
Affe vilar för han ska jobba natt, denna veckan.

(null)

(null)
Tre trallande jäntor och jag.
En underbar dag med Mia och töserna.

(null)

(null)
Jisses vad där var leksaker, här är Theos julklappar.
Vi körde hemifrån kl 06.00. Sömnigt...  
fikade vid bilen innan vi gick in
När vi gått till ca 11.30-12.00
Betalade vi och packade in i bilen,
Sen gick vi in och fick i oss mat, jag åt Rödspätta.

(null)

(null)

(null)
När vi handlade igen så blev det inte så mycket, hmmm
Bilen var ju rätt full med kassar

(null)

(null)

(null)
Inte mycket folk på fm. Men ni ska tro där var trångt på em.
(null)

(null)
Mugg med en trollslända som får mig att tänka på Jamie o Clair i Outlander 
Sen hann jag med kaffe och Wienerbröd när jag var trött i benen
Idag gick jag 10.000steg
(null)

(null)

(null)
Nu bär det av hemåt...alla är supernöjda, en jätterolig dag med många, många skratt.

Kommentera här: