Torsdag

Ja, denna veckan jobbar Affe natt så jag gör inte mycket
Bakar o lagar mat, det där tråkiga.
Tom och jag är ju ute mycket för vädrets härligt.
Har tagit några bilder i skogen

(null)

(null)

(null)
Ibland tar vi moppen då får han mer motion, men tyvärr inte jag. Vi får börja gå mer, nu har jag gått upp igen, hmmm
Det är inte bra för mina dåliga knä.

(null)

(null)

(null)

(null)
Varje kväll sitter jag och plockar mini fästingar på hunden, men det får man ta när det är så skönt ute

Annika och Affe kollar på sina mobiler när vi fikar ,de letar nog efter något, haha
Idag vattnade jag blommorna och jisses kors så är där massor av knoppar i alla mina orkidéer
De tar jag foto av senare när de blommar 
När jag satt med min dator en kväll så gick jag in på wish. Jaha, tanken var att jag skulle hitta ett mobilskal som inte är magnetiskt...
Jag kollade om det fanns Outlander saker.......
Milde tid, där finns allt man kan drömma om

(null)

(null)
Ja, tyvärr kunde man inte beställa Jamie
Men det blev några smycken
Herregud jag kan hu inte ha ringar med dessa fingrar

(null)

(null)
De får jag ju aldrig av mig, haha
Men där fanns annat och som ni förstår blev det inget mobilskal......
Men jag hittade på Netonnet ska dit på söndag, bra va...

Kommentera här: