blomster

Nu är det snart kväll, jag hann göra det jag skulle. Slängde, sparade, men det blev bättre plats, ska ni tro. Gjorde lite fynd också.  Nu ska jag snart ut i regn och mörker med hunden. Sen kommer Affe, då ska han skala en clementin, till mig, har varit sugen hela dan. Ska nog köpa apelsiner i stället, de kan jag dela med kniv. Clementiner är bara goda i klyftor. Faaaan, att händerna är så fördärvade, annars hade jag klarat det på ett kick.
Snart blir det nya nattduks bord. Hittade på Mio-möbler, vita. Mia, min granne, kom in och gav mig ett vitt sängöverkast, visst bara älskar man henne. Jag tror inte att någon har en sådan underbar granne. Hon är guld värd. Och jag kryddar inte, jag vet vad jag pratar om, efter över 20års vänskap.
När vi skulle till Annika på middag, ville jag köpa med en blomma...herregud sa AleX...hon bor i ett växthus, så många blommor, har hon.Personligen, tycker jag att man aldrig får för många. Men de fick lotter istället, hoppas de vinner  :-)))))
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Tack så mycket för en härlig söndag! Vann 60:- på en triss :)

Svar: Om det ändå var 60miljoner...
happyhund

Kommentera här: