kalkongott

Är detta ett skämt, jag är fortfarande, så mätt, att jag knappast, kan röra mig.
Det var det godaste, jag har ätit, på flera år. Alltså vilket gott kalkon-kött, vilka tillbehör, oj,oj,oj. Såsen....mmmmm
När jag kom hem, fick jag vila en timme, sen var det ut med hunden. Det gick väldigt sakta, ha,ha,ha.
Nu väntar vi på Affe, som har jobbat. Sen längtar jag till "Navy" på 3-an
I morgon, börjar skolorna igen, efter lovet. Johanna hade köpt, två jättesnygga kjolar i Malmö.
Jag ska dit till våren, om nu op. blir bra. Ska väl kunna gå, utan smärta, då   :-)))
Veckan som kommer, är rätt så lugn....jippi, ingen färdtjänst. Annika följer med mig på torsdag,  då ska vi träffa, sjukgymnast och teamet runt min op. Det blir intressant.
Sen är det mor i Ystad, på lördagen och Affes föräldrar på söndagen, där ska vi äta lax. Tänk,det blir två söndagar, då jag slipper laga mat. Det gillar jag.
 
 
 
 
 

Kommentera här: