söndag

På väg hem från affären, ville jag hälsa på Johanna. Ja, resten av familjen också, såklart.
Herregud, den ene, var ju sjukare än den andre. Tur Annika var frisk, och kunde passa upp. Ikväll ska ni få se de vackra julgrans-kulorna hon hade köpt i stan. Jisses...man vill bara ha, älskar dessa vackra (tyvärr dyra) kulorna. Men man njuter av att se dem, varje dag, hela julen.
I affären "Hemma-kväll" gjorde hon också fynd. 6st. romantiska filmer för 99kr. Jag döööör, det är billigare än Ullared.
Jag längtar tills, jag får låna dem. Härligt. Ja, kaffet var gott, sen körde vi hem och packade upp varorna.
Tänker på Sofie, min brorsdotter, hon födde en liten flicka igår. Skönt det är över...hon gick över tiden, det är drygt.
Samma dag, fyllde hennes syster Jennys pojke, 1år. Coolt  :-))))
 
 
Johanna och lille Frosty
 
Stackare, som har ryggskott.
 
 
Oj,oj, oj

Kommentera här: