solsken

Det gick jättebra, att blogga på sjukhuset, nu har jag försökt fyra ggr. hemma...funkar ej. Nu lade jag telefonen till sidan och använder datorn. Jaha, jag kom direkt hem med taxin. Då väckte jag Affe och fikade med honom. La mig på soffan....slöt ögonen och somnade. Sedan stack hunden och jag ut i solen med moppen, jättehärligt.
Jag ska faktiskt ha bruna böner till middag, problemet kvarstår  ändå...Affe äter inte det, hmmm.
Jo, läkaren kollade mina fötter, men vågade inte säga nåt. Jag ska träffa Mats, som opererar fötter, då berättar han när han sett röntgen-bilderna. Träffar alla den 8nov. Men Jan sa att det är 2mån. i rullstol och 2mån. träning efteråt. Jag har aldrig haft gips och undrar hur det är. Det blir tyvärr ingen resa till våren, men sen kommer ju semestern. Ha, tror nog att Affe, får problem att hänga med mig, då
 
.
 
 
 

Kommentera här: