tutankhamon

Idag ska jag på den här förbannade fotvården, hatar när nån rör mina fötter. Men det är bara att bita ihop, tösen är jättegullig och gör vad hon kan. Ni ska tro hon har tålamod...hahaha, visst är jag töntig??
Ja, det var så kul igår, alla som är intresserade, åk dit. Johanna är 12år och hon tyckte det var intressant. Man hade lurar på sig, då de berättade. Så spännande att höra om utgrävningarna och när de hittade gravkammaren, ojojoj.
Affe är lite förkyld idag, ja, ni vet, lite klen...
Roffe ska snart komma, då går jag ut med dem. Mitt hår är inte torrt ännu, efter duschen.
Jag plockar vackra löv varje dag, jag är ute. De målar jag efter, sen. Igår hade Johanna kastanjer, med till mig. De har jag i sängen och i fickan, mot min värk.
 
 
Här i låg hans inälvor....
 
 
En säng...
 
 
Avbilder av gudarna, tutan.. längst till höger.
 

Kommentera här: