em

Vi har varit iväg på ärende, sen 08.00. Ska nu lägga mig med en ljudbok i lugn och ro.
Affe är ännu en gång ute och mäter rabatten. Jisses.....vi skulle aldrig kört dit, haha.
Nu vet jag ännu mindre vad jag vill. Men vi tog stenar med oss hem, de jag vill ha blir nog för smått, annars skulle jag ha de ljusa...ett släp..och blanda med 2-3 st spannar rött. Men Affe vill ha större ca. 6cm. och det ville jag också ha från början...nu vet jag inte. Som Affe säger, ...du har alltid velat ha de röda.
Ja..läkarbesöket med provtagning, tog en timme i morse. Jag hade bl.a järnbrist. Som ni fattar var det ju mycket mer, men....
Affe jobbar natt denna veckan, hunden och jag måste träna denna veckan. på måndag kväll är det sista ggr.
Ni ska tro han blir överlycklig, när han hittar kantarellen....men han är i minsta laget. Mycket lättare för en stor hund att ta sig fram.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: