fm

Nu har jag varit ute med hunden i det sköna vädret och mår bättre.
Skrev ett inlägg i morse, som inte är likt mig, men alla har väl två olika sidor....Detta skrev jag när jag hade fikat och
läst tidningen....
 
" Hjälper det att ibland tycka synd om sig själv???? Näää, inte ett dugg...inget händer....samma skit.
Min förbannade själ sitter fast i denna skrumpna, snedvridna, värkbrutna kropp. Som inte kan gå utan smärta, inte kan hoppa, springa, köra bil, cykla mm.
Men förbannat...jag är fast i den...kommer inte ut..in i en frisk kropp....så jag kan göra allt jag vill, förbannat.
Felet är att jag vill...för mycket.."
 
Ja, förlåt..detta grundar till att ...jag satt och läste Kb. där bilden av en kvinna med sin hund, sprang på en "agility bana" min dröm, hahha, det är ju eyt stort skämt....jag som knappt kan leta svamp, utan att va livrädd, att snubbla i
skogen med hunden
Näää, förlåt mig...jag mår bättre och nu och Roffe kommer i fm. och busar, som tur är, haha
 
Denna jacka är jag sååå nöjd med.
 
Däääär är ju kantarellen, haha
 

Kommentarer:

1 Karin:

Man får gnälla, det är ok min kära vän!
❤❤❤

Svar: Tack vännen...hoppas du har kul där uppe i kalla norrland, haha
happyhund

Kommentera här: