fredag

Det var en rysligt lååååång fredag, som inte är slut ännu. Men nu pusar jag med datorn i soffan.
Har varit en lång runda i skogen med hundarna, känns bra. Solen värmde....
Em. började med middag, det var jättegott, sen körde Affe mig till Irene. Efter tre kanelbullar...la Happy sig ner och var nöjd, jisses.....nu får han mindre mat ikväll.  Jag fick massor av veckotidningar, med mig hem. Nu gäller det att hitta nya recept, haha
Alex och Affe är på Eko, handlar matta, att ha under stenarna.
Jag töjade inte följa med. Var ju där med Karin, för inte så, länge sedan.
Oj, nu har jag kris med kantareller, blir nog ingen träning ikväll. Får be någon att köpa 4st. till mig, så träningen fortsätter. Det är samling med kursledaren på måndag kväll. Men, såklary är ingen färdig, vi har ju bara lärt oss, hur vi ska göra.
 
 
 
 
Ser ni kantarellen????
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: