haha, lurade regnet

Eller så lurar det mig, genom att hålla sig borta, men det är ett svart moln.
Vi var en bra runda, hunden blev trött, jag också. Sitter och njuter av friidrotten. Happy ska snart få mat och jag ska ha kvällsmacka. Det är ju sista avsnittet med Ermst ikväll, måste ses.
Idag blev det nya ägg och potatis, hos bonden. Affe var i stan och var snäll att stanna till. Oh, höjdhopp är minsann alltid spännande  sen är det  också tre stegs final..
 
Här hittade jag honom i fm. ,hahaha...vill ha koll på allt. Han ligger där som en trasa...
 
Mina älskade blommor, varje dag går jag från fönster till fönster och njuter av mina skönheter...
 
Nån av mina ljudböcker
 
De andra två...Är inte riktigt färdi med "Mankell"   Men nu har jag batteri som man kan ladda, annars fick
jag byta tre, fyra ggr. till en skiva. Ha, nu har jag allti nyladdade.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: