hund

Jaaa, nu har jag inte haft hund, på bloggen, på lääänge.
Älskar ju hundar som ni vet, men, okey, kan ju bli tjatigt. Nu har jag fikat, lyssnat på bok "Dan Brown" gillar hans
böcker. Och...svimma inte...börjat röja i köket, haha  Nån gång blir det väl färdigt.
I em. ska jag plocka ut en pkt. margarin och göra en pajdeg.
Annika och jag pratade goda pajer igår, så nu måste jag göra en. Ev. Västerbottenost paj. Mmmm och krispig
isbergssallad, kvisttomater, majs och gurka. Är inte så glad i paprika,  i sallad, bara i matlagning.
Lite bilder av min duktiga vovve, men igår missade han en svamp. Vet inte var den ligger, men jag köpte nya igår.
4st. 7,50kr. Haha ingen billig hobby.På en av bilderna ligger Frosty, som inte gillar kantareller .......han gillar....rådjur
 
 
Var ska jag börja leta...sniff  sniff
 
Hmmm, jag har inte en aning..var svamparna är. Gick i sick sack, stannade...blundade...kastade iväg...
 
Nu måste jag mycket längre in i stora skogen idag.Kan inte göra det så enkelt för honom.
F.. att jag har så svårt att gå där inne. Men jag tar med mig mobilen...
 
Söting....
 
 
 
 

Kommentera här: