kväll

Nyheterna är slut....hästarna, är slut. Nu ska jag köra en runda med hunden, som gnyr och har tråkigt. Han får väl leta lite gotte i skogen...
 Annars blir det nog bara att sitta här vid datorn, jag har hittat gardiner, till sovrummet och tvättstugan....jippi...
Jag har redan fikat, juice och macka.  Senare blir det cappu och bulle.
Jag fick torka golvet i köket efter baket, jisses vad jag kan kladda ner.
Pratade med Annika...mitt hjärta stannade till...hon berättade att Johanna, (på övernattningen med skolan)
Hade blivit stungen av en BÅLGETING:
Hon fick ta 2st. alvedon, sen la de på bedövningssalva....som inte hjälpte.(Den satte sig på huvudet.) Tur jag inte visste det, blir hypernervös :-(  Jisses   Hon mår bra nu  ;.))))
Ha en skön fredags kväll
 
Här hittar Roffe kantareller som jag har lagt ut...
 
Underbart att vara i skogen..
 
Behöver han glasögon, eller.....
 
 
 
 

Kommentera här: