kväll

Ja, idag har det varit fart på mig, så nu bara sitter jag (nästan)  Men ikväll är det tv....som jag gillar
Nya avsnitt av Djurakuten, idol och en ny brittisk kriminalserie på 4-an. NICE Bara att koppla av, haha
Det finns här två av mina älskade hundar, (ja,ja..mina o mina) som älskar att göra i soffan...
Idag var min på hugget, när ska jag få leta, matte?? Nå ca 6min. fick han sitta still. Sen var det kantarellsök...
Jag hade kastat ut på tre ställen. Det gick skitbra. Men lite fel  känns det...jag vet ju för tusan ungefär var de ligger.
Kanske omedvatet styr ditåt, fast jag inte vill. Ja,ja får väl ha hjälp av nån...
 
Hmmm, var är de där gula sakerna, som brukar lysa upp...
 
SNIFF, funkar även med kort nos och korta ben, ska ni veta, så det såååå
 
Nu bär det av, hemåt
 
en av de slöa
 
Och den andre...
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: