kväll

Oj, vad en dag går snabbt.....nu kommer snart Affe hem. Alex stannade en timme och pratade, när hon hämtade
Roffe. De hade haft en underbar dag på stranden, badat i höga vågor och varmt vatten. Jättekul....
Det är ju inte ofta här är så varmt och skönt, det är bara till att njuta  :-)))
Framför mig på soffbordet, ligger en tidningshög, som jag ska sortera ikväll, sen har jag allt färdigt. Behöver bara
damma vått, en dag. Skiiit, vad skönt, det är. Jag har ätit underbart goda bär från bonden idag. Det tar väl också
snart slut, så det gäller att njuta...
Alex och jag gick med hundarna innan hon körde, ifall det nu blir någon åska. Hundarna är rädda då vågar inte gå ut.. Men jag har en hemsk huvudvärk.....så den kommer nog.
 
Här är en camping, man kan nästan säga att den ligger på stranden. Väldigt nära, ska ni tro
 
Hahaha, när man har sååå stor bil, är det inte lätt att få plats. Det brukar vara pensionärer....men detta
var nog yngre. Här får de hålla på gatan, ingen plats är stor nog åt denna bilen.
 
Karin lärde mig att gilla vitt vin, så det drack jag på semestern. Herregud, blir varken trött eller huvudvärk.
Friskt och gott i värmen
 
Här är vår sovhörna, drömmen är ju en dubbelsäng mitt på golvet eller vars en säng, vid sidorna.
Här får Affe hoppa över mig, när han lägger sig. Bilen är ju så liten, men mysig.
 
Här fikar jag inne på morgonen, kommer inte ner för trappen då, och alldeles för tidigt, inte så varmt
 
Så här vackra ögon, har min älskling.
 
 
 
 
 

Kommentera här: