snart torsdag-kväll med "Hawaii"

Jippi, min vattenkittel har kommit, hämtas imorgon. Når inte upp i micron längre, måste ju ha vatten till cappu.
Och alla har ju vattenkokare, men jag tycker om "Vissel Johanna" men jag vet inte om jag trivs med den, kanske
här står en vattenkokare om ett år. Jag bakade en citronkaka och gjorde musli. Har varit ute med hundarna, den lille skiten äter inte., kan ju vara värmen.
Ja, nu kommer snart grannarna hem, efter två veckor på Cypern. Min "gudson" bor i huset, annars har han läenhet i stan. Han har ialla fall semester, skönt. Nu kommer väl snart Alex och Fidde, hämtar den lille busen.
Hoppas nu allt är bra...och att de har haft det kul.
 
En camping i gröna Tyskland. Men här var  mer skugga.
 
Här har vi något till oss att rusta upp.....
 
Så här fin kan den bli med veranda.Men inte vill vi ha den i Tyskland, haha
 
Min lille vovve äter ben, mmmm
 
Hittade ett hus på semestern, som jag gillade. Hittade många sådana, när vi var i Paris. Med Alex, Annika och Johanna.
Detta är Tyskland, köer...köer....
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: