tidiga morgnar...

Jisses, jag brukar ligga och draaaa, mig till kl. 08.00   Det är till att glömma nu, friidrotten börjar kl. 07.00 på 4-an
Då ska jag sitta redo i soffan....hmmm, hunden!!!  Jaaa, kan väl gå ut med honom, om där är tid, annars får jag anställa hundrastare, haha
Måste köpa hem, godsaker  att knapra på, men vad???? Det måste jag handla hem imorgon.....vin har jag ju, haha
Nu väntar hunden på mig, att vi ska köra med moppen en runda, inte såååå varmt idag och han blir så nöjd. Älskar
att trava bredvid den.
 
Här sitter vi och väntar på mat i stan. Alex var inne och hämtade till mig, hon vet vad jag gillar, sen
tog jag en kall god öl till.
 
Här sitter hon ...rak i ryggen och njuter av det sköna vädret, visst är det underbart att sitta ute och äta..
 
Det var inte såååå lätt för Affe att hitta, men vi tjejer, klarade det på ett par minuter, haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: