myskväll med Per

Nu är det äntligen kväll. Mycket med Per Morberg ikväll.
Han är sååååå bra.
Ja, jisses, vad gör man inte för sina barn. Vi skulle handla hem varor till ungdomarna.Allt gick superbra tills vi kom till kyldisken. Hon skulle ha Kesella lätt 0,5%......efter 5min. letande, tog jag tag i en personal. De hade 3st. olika 7,5% och 10% men......
Han gick ut på lagret...slut, sa han. Jisses, jag är en levande död mamma. Körde till Statoil..??
Körde till konsum, hade 7,5 o 10% men aldrig hört talas om 0,5  det finns inte, sa de.
Ok, jag tog en 7,5% vanilj. Inte kör jag till stan, i alla fall.
Nu har vi varit hemma hos dem, med varorna.
Idag har jag tusen nålar i min högerfot. Jag hoppas innerligt att op. blir bra, att jag slipper denna värken.
Semlan och kaffet är slut nu, så det är vovvarnas tur att gå ut nu. Sen är det tv.
Imorgon fm. kommer de med min rullstol, spännande, hmmm
 
 
 

Kommentera här: