20/7-13

Sitter på en camping söder om Vichy. Har varit 1100m över havet. Körde också över Millau bron. " The gateway to the south" Men vi kör ju hem, haha
 
 
Denna camping låg jättenära Pyreneerna. Skitvarm...
 
Här höll vi på reserven, inga platser lediga. Jag bröt ihop på natten, av värmen. Sa att jag skulle ta flyget hem. Man ligger där, i hettan och våndas. Sen kan det vara underbart, om det är svalare. 25C är lagom, då njuter jag.
Men helst ska ju bilen stå i skuggan. Men flyttar man mitt i juli, är det fullt.
Se så vackra bergen är med vinodlingar. Längre bort är de snöklädda, haha. Skulle sovit där.
 
Här är vi på en annan camping. Efter den förra menade jag att vi kunde köra till nåt svalare. Jo,jo, 20 min. där ifrån körde vi in på en camping i Saint Cyprien.  Men okey vi fick lite skugga, hmmmm
Ska ju bara vara här ca 5dagar sen hemmmmmm
 
Här badar vi hunden, som också är varm. På denna camping, fanns här en liten marknad, köpte inget, men mysigt ändå. Vi fick, en plats bland stugorna igen. Blir nog stuga i framtiden. De har 2st. rum med kök.
Stor veranda, sitter ju ute och äter. 2st. solstolar, mm. Mysigt och stort. Men hmmm dyrt.
Hoppas alla mår bra....vi fortsättet vår färd hemåt imorgon, idag blev det 60mil.  KRAM
 
 
 
 

Kommentera här: