em.

Idag står jag och gör  biffar. Blev sååå sugen på det med lök, potatis och sås. Äntligen har värken lagt sig lite, jag är mycket piggare nu. Hatar dessa fm., då jag inte kan göra nåt. Boring. Men efter andra omgången, med värktabletter, blir jag bättre. Nu har jag varit ute med hunden....skönt. Men han vill inte gå, får dra med honom hela tiden. Fast han är gammal, måste han röra sig. Kortisontablettetna, hjälper även mot hans värk. Annars är de
för hans allergi. I em. är det final...är någon taggad, haha. Jodå, Affe är.
Vi såg Zlatan igår, men de förlorade. Hoppas Tyskland förlorar i em. Taskigt...va. Men jag håller på Norge.
 
Hoppas att ni inte är allt för trötta på mina blommor. Älskar dessa kaktusar, som växer överallt här nete.
 
Här snuttar han i bilen, trots värmen ska han va inne, haha. Det är min strumpa som han har hittat. Jag måste ha strumpor, trots värmen, för min värk. Men när jag ligger och vilar åker de av och då passar han på att mysa med dem.
 
Här finns stugor på alla campingar. De blir fler och fler, faktiskt. Jag skulle gärna bo i denna istället för
husbilen. Då kan man t.ex. flyga ner och hyra bil. Eller själv bila ner, sova över på motell, ner. Hmmm
 
En facebook kompis, skrev och berättade att detta är en Passionsblomma. Härligt, nu vet jag det,
blev så glad, haha Har ju undrat vad detta är.
 
 
 
 

Kommentera här: