foto

Hahaha, jag i Pinjeskogen med Happy, snacka varmt...Var här två ggr. varken hunden eller vi töjar
 
Gissa om Affe, njuter här, haha. Jo jo här trivs han att bli ompysslad, leendet var superstort.
Hon tvättar av fötterna, innan fiskarna, får sitt. Jag ville inte.
 
Coolt, va...fiskarna är 6månader och från Thailand, stackarna.
..
 
Äckligt, tycker jag, men Affe sa att det bara kittlade, men vi märkte ingen skillnad efteråt. Han satt 15min.
100kr. Nu får dessa fiskar inget mat idag. De får pellets varje dag annars.
 
I häcken bakom husbilen, växte där underliga blommor, visst ser den cool ut. Den är nog utomjordisk, med de antennerna, haha
 
Här handlar Affe frukt, jag bara säger vad jag vill ha. Härligt gott varje dag ska ni tro. Nyttigt, va...
 
Hunden ska också skötas om...
 
Nu vet jag inte om det blir mera internet.... Vi kör vidare idag, jag vill inte vara här, mår dåligt av värmen, hade 35C när vi la oss igår. Inte kunde vi somna. Jag sa...kör till nåt svalare, så vi får det bättre..Gotland t.ex.  haha
eller hur Annika  :-)))  Inte en aning var vi hamnar idag, men kram på er alla och ha det skönt
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: