kväll

Nu sitter vi i soffan igen och ska se fotboll. Besvikna från Sverige matchen är vi väl ännu, men sååååå är det. Nu
ser vi fram emot denna matchen.
I morse ringde telefonen och jag såg att det var  Agneta. Mitt hjärta började bulta...NEJ
Jag ska till henne på måndag och få hunden klippt, han är i stort behov av det...
Jo, hon ville lämna återbud, men var så snäll att vi kunde komma idag, så tog hon honom. TACK,  Alex, jag och Happy, körde iväg. Efter det var vi på Ica och på bageriet, hämtade tårtan.
När vi kom hem, var Annika här, då bjöd vi henne. Hon tog hem sitt Fikonträd, sen cyklade hon hem, för att gå med hundarna.
På em. kom Karin och hälsade på efter jobbet. Vi satt och pratade i soffan, jag berättade om en sak, jag ville köpa. Haha (Karin i ett nötskal)  tog fram iphonen, på 1min. hade hon hittat den till mig. Ja, hon är bara bääääst. Hoppas vi vinner den!!!
 
 
Jaaaa, nu känner jag värmen, ser det torra gräset, hör Cikador spela i träden, högre än någonsin
 
Kall slanggurka i värmen, det gillar Happy...Han är sååå söt när han tuggar , haha
 
Fläktarna går varma, i lilla bilen. Vi sitter mest ute i skuggan, men jag ligger gärna i sängen och
lyssnar på ljudbok, då ska ju...såklart hunden också va inne.
 
 
 

Kommentera här: