kväll

Vaaa, fan...nu missade Norge en straff...jisses.  Jaa, jag åt middag och vilade, hmmm..har inte varit ute idag, men det kommer väl nåt väder de andra dagarna.
Nu är det bestämt, att vi ska till "Blå planeten" i Köpenhamn. Johanna var där med skolan och jag såg bilderna.. vill dit. Det vill Annika, Lasse och Johanna också. Så vi ska köra dit en helg, längtar.
Jag får väl snart gå med hunden, går nu och senare ikväll. Inga långa rundor i denna värmen.
Nu i em. har jag suttit och kollat på en hemsida.."Bagaren och kocken" herregud, där finns massor av retro saker. Love it.
 
Happy, gillar att va med när Affe grillar. Gissa om han dammsuger platsen, när vi äter. Kanske något tappades, haha
 
På kvällarna har vi svalare och mer skugga. På denna campingen har vi plats på ett stugområde, jätteskönt. Inte så nära in på.
 
Vi äter färsk frukt varje dag.Tar hunden med och går och handlar i vår kasse. Det är såååå gott
 
Längst in i affären, lämnar du din tomma 1½l vattenflaska. Tillbaka får du en ny, fylld med gott mörkt rött
vin, till en mycket billig peng.
 
En sval nydoppad vovve, mitt på dagen
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: