kväll

Nu sitter jag och halvsover i soffan, efter att ha njutit av hallon och vispgrädde.
Affe kommer snart hem, då blir det väl kaffe. Det var jättekul att ha Johanna här idag...sen att Alex och Fidde kom, var ju underbart.
Ja, ikväll är det ingen fotboll på tv. Igår, senare på kvällen, kollade jag på "Mentalist" köpte ju säsong ett, innan semesten. Nästa lön ska jag beställa säsong två. Det är härligt med  Dvd-boxar, älskar det. Men filmer är ju mitt liv.
Idag har jag ändå hunnit röja undan lite, när vi kom hem från semestern  la jag tidningar mm. i Ateljen Oj, vad där blev mycket, haha. Ja, jag har hela vintern på mig Undrar om jag klarar av att måla porslin, vågar knappast försöka, rädd att bli besviken....känner suget ibland, när jag öppnar skåpetoch luktar....
 
Här pratar vi och myser i värmen...
 
Titta här på myset. Han älskar att bli buren, ser ju rätt så bra, haha Vår lille gullunge...
 
Här är Johannas Pancake...
 
Jätte mysigt ställe, jag gillade det och trevlig personal  :-))
 
 

Kommentera här: