em

Nu har jag tagit en liten fika och väntar Alex. Ja, idag var vi inte på en skogspromenad, jag gick och njöt av blommorna i trädgårdarna. Så det blev inga fästingar, haha 
 
Äckliga, va.....
 
Men det är inte jordgubbar.....jag har inte köpt några ännu, men idag, händer det nog. Både det och nypotatis, ska jag köpa, och såklart en god vispgrädde!
I alla år har jag älskat mjukglass, nu gör de reklam, att de säljer, så man själv vispar den, själv. Måste prova, den finns inte på Ica i byn. Men jag ska kolla i stan, men det krävs en jäkla god rånstrut av äkta vara.
Imorgon är det helgdag, sen klämdag, är väl mycket folk i rörelse. Eller så ligger de hemma och solar, vädret ska bli toppen, skönt.
 
 
 
 
Alex, nya fina väska....
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Äckliga fästingar!!! Vi har köpt sån mjukglass på Ica här, finns i mejerikylen. Har inte prövat ännu.

Svar: hatar sådana
happyhund

Kommentera här: