fredag

Tack, för att jag har er att prata med. Som tur är, känner jag till vem som läser, haha, det är ju inte flera hundra. Men jag gillar att ni finns och att ni läser min blogg
För nu ska ni höra på gnäll. Min Apo-dos ( tabletterna, jag tar varje dag) är borta. Vi ska hämta dem på Ica nu. Men där fanns inga, igår. Jag har ju Alvedon hemma....men. Så i morse satt jag som nr. 18 och sen 17 i 24min.i kö till Apoteket i Malmö. La på, ringa senare. Tror ni det har funkat??? Har aldrig varit kö, där. Hmmmm
Jo, sen kom inte dagstidningen, då brukar han mejla in, så vi får den, han sover, jag skiter i det, har inte tid med sånt.... han får köpa den idag. Jag har fått tillbaka på skatten, jag kan betala den.
Hahaha, detta är inte sant....jag ringde nu, de säger: Du har för tillfället, klämnummer, tack för att du väntar.....de har tagit bort nr.   inte en aning nu......är detta ett skämt, jag måste ha min Apo
 
Ja, ni ska tro Karin och jag hade en skön kväll, med gott friskt vitt vin. Ska nog gå ifrån det röda lite, satsa på vitt, får ingen huvudvärk. En kväll nästa vecka, tar vi ett nytt vitt, haha
Vid 12-tiden ska jag till Itene och fika.Sen ska jag ta färdtjänst till stan, så hon kan tortera mina fötter. Men då blir de bra till sommaren
 
 
Underbar himmel
 
Vilken zoom, där är på de jag vill ha, men är rädd att jag inte kan trycka med mina krokiga fingrar,
såg idag att avtryckaren inte är samma, som på den jag har. Men jag får ju prova.....:-(((

Kommentera här: