Söndag

 
Lite regnigt idag, inte sol....men hunden ska ut ändå.  Idag blir det nog lite bak, plocka undan lite och tvätta. Inget särskilt, bara gå och vänta till klockan blir 20.00 då Mentalist börjar, haha
Jag ska i alla fall, ligga och lyssna på boken, och njuta.
Bakningen, blir knäckebröd och frallor. Affe jobbar till 18.00 så jag ska ha sill, till middag.
 
 
 
 
Lite att ha med från apoteket, sen hoppas vi att de skickar två rullar apo-dos, som de glömde i tordags.
annars är det kris med mina tabletter i sommar
 
Min nya blodsocker-mätare....allt i ett.  :-)))  Som ni nog vet, kan jag inte öppna locket, till stickorna som jag ska
droppa blod på, för att kolla sockret. Men, kolla...här är stickor i mätaren....50st. Lätt som en plätt.
Hade nåt liknande med rulle förr, men det funkade inte..men denna..love it. Tar foto av den idag  :-))
 
 
 
 

Kommentera här: