kväll

Åter igen är det Ullared på tv. Jag var ute med hunden, nu sitter jag och kallsvettas, tråkigt att va förkyld. Jag har en rabarber paj i ugnen och kräm i kylen. Haha, det är gott. Affe vilar, jag har sorterat tvätt, trist.
Ikväll är där Hawaii five 0, Criminal minds och det nya programmet kl 20 på 4-an.
Måste verkligen ladda upp med rabarber. Runt om på våra gator, lägger de asfalt, mmmm det luktar gott.
I em. såg jag en underbar film, som Fidde har spelat in.  Så, ringde Annika, hon hade gjort fynd i byn, där de har utförsäljning på kläder och skor. 
Mina pengar hamnade i Ullared, haha  Men nu sparar jag, tills vi ska dit i september....
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Oj!!!!! En sån vill jag ha i trädgården :)

Svar: Hahaha, vem vill inte det, hjärtatCa 900kr
happyhund

Kommentera här: