kväll i soffan

Jättenöjd med dagen, tack  Karin, för hjälpen. Idag kom också mobilskal till Alex, oanvänt, 11kr. på Tradera. Ett var köp nu, 15kr. Finns inget bättre än Tradera, haha.Affe och jag har gått en runda med hundarna, skönt väder ute.
Annika ringde....jag ska följa med henne till, Teba i Höör. Hundgrejor, såklart, haha
Sedan läste jag att det är hundutställning i Tollarp, ca 15-e juni. Hmm...vill dit om solen skiner. Annars får det vara, har ju redan varit i Hässleholm och ska till Ronneby, efter semestern. Jaaaaa....semester, vart går husbilen....Frankrike.  Där trivs vi bäst.
Sist Karin och jag handlade växter, köpte jag hallon, men ångrade mig, gav dem till Annika. Ändå står jag och drömmer vid bärbuskarna.....men såklart blev det inga.
 
 
 
 
Visst ser det gott ut, stora Björnbär, mums

Kommentera här: