fin bil

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår och idag kom den nya bilen och hälsade på.  Annika och Lasse hämtade sin bil igår, äntligen. Skitfin och skön att sitta i. En massa finesser såklart och sex växlar, jisses.
Idag bakade jag mjuk pepparkaka, sen har jag packat upp tomtar.
 
 
Nu har jag skåpet i hallen och en halv låda kvar. Gitter inte mer idag.....
Ikväll ska Affe se på spåret, hmmmm. Jag gillar inte det, men sitter väl med min dator.
Fidde hämtade sin Rolf, så jag har bara en hund ikväll. Jag ska snart gå ut med honom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såklart la sig fotona hur som helst, utan att brt sig om hur jag ville ha det, tror det blev rätt nu
annars får ni ta det som det är. Avslutar med Annika och hundarna, som lyssnar på speldosan.
Inga bra foto, men jag tar med iphonen, tyvärr
Nu måste jag gå med hunden. Rolf är hemma nu, så vi får klara oss utan honom.
Ha nu en skön kväll....
 
Ha, bara tokigt med bilderna  :-(
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: