fotbollskväll

HEJA SVERIGE <3 <3
Idag vaknade jag ...kallt...minus grader. Jaha, upp o hoppa, duscha och cappu. Sen va allt bra.
Lagade en kycklinggryta till middag, sitter och väntar på potatisen i grytan nu, jättehungrig. Senare middag idag.
Först i em. var hunden och jag hos Irene, sen hem och tog emot svärföräldrarna. När vi hade  fikat, körde de till Alex, skulle hälsa på dem. Nu är jag hungrig och behöver mina värk-piller. Skriver mer ikväll. Jag ska ligga och lyssna på ljudbok efter maten, mysigt.
Hello....nu är det kväll och mys i soffan.....cappu och pepparkaka. FOTBOLL med Zlatan, min påg.
Ja, Prison är på, såklart. Vi har varit ute med hundarna.....kiss och bajs...Check....
Mmmm, vad ska vi ha för något gott ikväll. Jag har vin kvar, kanske Breton kex, nån god ost??
Imorgon ska vi köra på fm. hämta tårta och lax...mums, ska det bli.....
 
Haha, ingen stor drickare, får ut 3-4st glas, på denna lilla flaskan, typ 1ggr. i månaden.
Men jisses...på semestern är det 3st. glas om dagen, haha plus starköl....SEMESTER
 
KOLLA, ni måste väl se hackspetten, jag tog kort med mobilen, tyvärr. Annars hade det varit bättre, såklart
Älskar min skog :-)))
 
När jag är ute med moppen och kör, är det så underbart ackert, jag njuter i naturen.
 
Pallers väg i regn och rusk.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: