fredag utan spåret

Ensam med fredagsmys, Affe jobbar, så inget "På spåret" ikväll. Skit också, de foto jag skulle visa, ligger i kameran. Jag kan ju inte sätta i sladden, tyvärr. Men jag har från Iphonen

Nu är det skidskytte, på tv, rätt kul att titta på. Vi var ute i skogen, nu ikväll, vet inte vem som var våtast av oss, haha I em. var Annika och Johanna här och la glitter på granen till mig. Ni ska tro att de hade varsin bakelse med till oss, mums var det.

Sen lagade jag mat och pysslade lite...Jag har varit hemskt trött idag, men jag är nog inte ensam om det. Affe och jag var på Ica och köpte maten till söndag...blev mycket att packa upp. Sen slutade Alex jobbet och hämtade Roffe...

 

Affe var ju på Eko igår. Där köpte han en resväska. Jodå...snart reser de...
 

Vackra stjärnor i byn...
 
Detta är en god kavring från Konsum...
 
Annika med hund...imorgon blir det hundbilder, en gång i veckan måste det vara hundar, haha
 
 
 

Kommentera här: