fredagsmys

Efter en låååång vilodag. Känner jag mig lite piggare.Har vilt med ljudbok, jättetrött efter igår, feber mm. Är ju så klen, tyvärr. Blir Öron, näsa,hals på måndag em. istället. Operationen, är planerad till torsdag. Håll tummarna!!!!
Tänkte baka bullar imorgon, men vågar inte, om jag blir sämre...
 
Så här jäser den fina degen i mitt kök..men det får bl en annan dag. Nu äter vi pepparkakor, tills semlorna
kommer, gissa om vi längtar.
 
Nu ska ni få se något kul!!
 
Här sitter ett gäng, som ser det!!!
 
Här är min älskade gubbe....när han fyllde 50år. (många år sen) Då fick han detta i present av oss. Han älskade att
vara 4.000m upp i luften.
 
Här har de landat, haha
 
 
LYCKLIG!!! 
 
Underbara Rolf. Imorgon blir det hundbilder...snart är det Doobidoo..
Vi har fikat nu och ser Prison på Netflix, hunden har ätit och varit ute, sover nu...Affe, Alex och Fidde, har flyttat
hela dagen, med en liten lastbil. Allt har gått bra, men de är jättetrötta, de stackarna.
Ha nu en mysig fredags kväll. KRAMIS
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: