Lästips: Ninni Schulman, "Flickan med snö i håret"

Jag har den som ljudbok, håller andan ibland, så spännande den är....
Idag har hunden och jag varit ute i solen, i en timme, jätteskönt. Tränade lite i skogen.
Sen har jag pysslat lite med granen, tomtar och middag. Har tusan tar mig...inte hunnit baka. Förbannade bok, som är så spännande, haha  får ju inget vettigt gjort. Duktiga Annika, har bakat Lussebullar.
Ja,ja, Affe är ledig i morgon, kan köra mig till Ica och handla. Så jag får vad jag behöver till baket..
På Eko, hittade jag en hundfigur till pepparkaks baket. Haha, det blir hundar och husbilar
 
Blommor till Alex och Ajax till mig..
 
Söta, söta, tomtar. Älskar alla tomtar..
 
Men herregud, vilken julnörd, jag är. Titta vilka goa tomtar...njuter...
 
Alla dessa skulle ju sitta i soffan hos mig..
Ha en skön kväll, jag har Mentalist ikväll...
Och en hund som vill ut, ser jag...
 
 
 
 

Kommentera här: