lördags nöje

Vårt härliga lördags nöje var hos Bosse på "Åhus bild och ljud" där vi köpte en Smart tv. Vi la in min blogg på den som stod i affären. Jisses vad coolt detta ska bli. Den underbare pågen, kommer i morgon fm. (hoppas jag)
med vår tv.
Innan Bosse,  var vi först på Ica, sen "Martins rökeri" hämtade laxen som vi ska ha imorgon. Blir till Bosse också, om han stannar.
Vi har handlat av honom i 30år, så han känner sig som hemma här. Vi försöker handla i byn, vad de har, här.
Nu sitter jag och ska mysa i soffan, ingen fotboll....Fan, vad duktiga Sverige var, fast de förlorade. Nu vinner de stort på tisdag, haha
 
En sååååån stor 55 tum, ska vi ha. Älskar det...
 
Affe lär sig, sköta den....men det går bra vi är ju vana, med våra datorer. Nu kommer vi att bråka om
vem som ska använda den.
 
Här är jag i tv-n på min blogg, haha
 
Jisses, jag kan ju lägga av mina läsglasögon, ser jättebra utan dem.
 
Alexandra och Sofia (Karins dotter) var i stan idag. Denna bild skickade Alex...av Sosse...fin är tösen, alltså
tänk en sån fin hundaffär de har i stan. Vill gärna dit nån gång.....okey, ser lite dyrt ut, men vackert.
Nu har Karin, Alex, Sofia och alla hundarna, åkt hem. TACK, för titten, jättekul.
Imorgon, blir det många hundbilder....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: