måndag

Ikväll, ska Annika och jag på "Tupperware party" Det är mycket längesen...nåt år sedan, faktiskt.
Idag har Affe varit ledig, sen jobbar han em. hela veckan. Vi var på Ica, handlade lite. Sen har jag lagat mat och pysslat med hundar och gran.
Vi åt middag och vilade lite. Nu ska jag fika något innan vi ska iväg.
Affe ska på möte i Fjälkinge, hmmmm, nära Eko och min stekpanna. Kanska han ska in där och köpa en resväska. Såg att de hade svarta i tyg, med hjul. Mycket bättre, än det skitet vi har. Alex kom hem med en sprucken (den är hård) resväska, de håller inte, som de slängs med.
 
Här är de....vill ha den i mitten....
 
I stan och kollar ryggsäckar med Annika
 
Åhlens.....
 
Annika kollar priser..
 
Ny saker att hänga i granen, haha
 
Sååååå, här trött är jag nog, ikväll efter Tupperware...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: