Onsdag

Dagen började med funderingar om hundar, med allt detta vi lärde och lyssnade på igår kväll, såååå intressant.
Sen gick gubben med hunden, vi körde till Ica, storhandlade. Jag fick lön och han ska jobba, alla dagar, resten av veckan. Jag såg lite av fotbollen, jisses vad Ronaldo, är snabb...han är ju så bra. Men min påg, är bättre.
Men svenskarna, räckte inte till, tyvärr. Nu håller vi på Frankrike :-)))
I em. kom Fidde med Roffe, Alex är i Belgien, till söndag.
Senare i em. körde vi till stan, Affe köpte grejor till tv-n, sen körde vi till "Granngården" billigt hundfoder,  79kr. för 3kg. av Eukanuba-foder. Kostar 200-300kr. annars. Sen bar det av till Rusta, där jag skulle köpa stjärnor till två fönster.
 
Hittade ett par ljuslyktor, innan vi kom till julgrejorna...
 
Några stjärnor, sen ingår inte lampsladd, lampa, mm.
 
Näää, vet ni vad, jäkla stjärnor, jag kan inte bestämma mig, köpte ingen advents-stjärna.
 
KOLLA, vad jag köpte...mums.
Efter detta körde vi hem. Trötta båda två. Stackars Affe (han hatar det) bar in några jullådor, haha
Tomtar, tomtar och tomtar. Sen frostade vi av frysen, drack kaffe mm.
Nu är det behövlig vila i soffan, med netflix, hundarn gick jag ut med för en stund sen...de vilar.  KRAMIS
 
 
 
 

Kommentera här: