torsdags mys

Efter en timme på vårdcentralen, körde vi och köpte frallor, hem och fika, sen vilade vi, haha
Jag har nu lyssnat färdigt på min bok. Börjar med en ny imorgon.....spännande...
I middags kom Annika och hälsade på, vi hade köpt en fralla till henne, såklart. Vi hade en trevligt pratstund om hundar. Senare körde Affe till nåt möte, jag gick och grejade hela em.  Nu är allt tvättat...
Kommer väl mer imorgon. Nu har hunden och jag varit i skogen. Sen är det lyxfällan, bakning i kväll
 
Vackra underbare Ossian, han är så vackert tecknad...inte ofta jag är här och kan njuta av honom...<3
 
Nu är vi lite oroliga över hans bakben, haltar...hmmm..
 
Annika tränar varje dag med honom, det måste man göra när man har hund, annars blir det tråkigt
för hunden. Räcker ca. 2min. varje gång...du får en hund som dyrkar dig.
 
Två stycken lydiga hundar, haha. Härligt att se, vad duktiga de är, vilket resultat man kan få av träning   <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: