ZLATAN

GRATTIS ZLATAN!!!!
Idag mådde jag inte så bra på fm. Frusen, var jag,  dassig... sockret var 2.0 rätt lågt faktiskt. Men jag fick upp det, sen körde Affe till bowlingen och hämtade mat till oss. Vilade med ljudboken, sen mådde jag såååå bra. Hade pratat med Mia i tio minuter där ute. Då blev jag pigg, när vi pratade om vårt älskade Ullared, längtar, haha
Senare bakade jag och det gick bra...
För en timme sedan, gick jag och hundarna ut i skogen. Jag skrattade när vi kom hem...alla lika våta, jisses vad det regnade.
Nu lyssnar jag på Zlatans bok, i datorn. Alltså....vilken kille...
Affe var hos tandis i fm. sen har han bytt däck på bilen...skönt att va ledig och få lite gjort. Nu är det Bonden, i morgon, när han kör till stan. Jag måste ha potatis och ägg. Till helgen ska barnen komma hem på middag, det ska bli jättekul.
 
Vispa och röra...på med ugnen....
 
Nu är den färdig, har just fikat, den blev jättegod...
 
Hittade denna annons i tidningen idag, såklart jag ska dit, haha
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Givetvis ska VI dit :) Det handlar ju om hundar, man kan aldrig lära sig för mycket!!!!

Svar: Det ska bli jättekul, längtar
happyhund

2 Carina :

Tack för tipset!
Dit ska jag också :-)

Svar: Kul, vännen. Då ses vi....
happyhund

Kommentera här: