MÅNDAG

Haha, igår när jag hade hämtat ett glas vatten, kom till datorn och skulle förtsätta, var bloggen publicerad
hade väl stött till en knapp, snopet iallafall
Jag skulle skriva, att det var många skärmflygare, där uppe i berget.
Jisses vad jag var trött, när jag satt i väntrummet på röntgen. Jag var helt ensam, men cafeterian hade öppet
när jag kom kl. 7 så det blev en mugg kaffe innan. Ok, allt gick bra, de  satte in en nål i armen och sprutade in kontrast....
sen åkte jag in i nåt och höll andan då och då. De ville ju kolla på mina lungor, eftersom min andning inte är bra, hmmm
Det var kul att prata med Annika idag, de är ju hemma nu. De var såklart  i Ullared på vägen hem..
Nu ligger Affe och vilar, jobbar natt denna veckan.  Så han sover, när jag ska till frissan imorgon, men Alex kör mig.
Jag ska lämna mina böcker på bibblan också, lyssnar ju inte på dem längre. Bara storytel, haha
 
Ensamt..
 
Här är Alex fina blommor.....hmm gillar grodan också, haha
 
Här myser hon i våra sängar. Detta underbara fotoalbummet fick hon på sin student, av Annika, Lasse
och Johanna.
 
Nu har jag snart läst det mesta i min tidning, Där står om Papillon denna gången.
Jag är sååååå trött, trött, men ska kolla om där är något ikväll på tv -n
Annars har jag boken....KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: