måndagskväll

Okey, så har jag hamnat i soffan med datorn. Tyvärr mår jag fortfarande dåligt, såååå tråkigt.
Men jag går rundor med hundarna i skogen, då mår jag bättre...idag har vädret varit jätteskönt. Älskar denna årstid med så frisk luft. Idag har Affe dammsugit och jag har pysslat med alla blommorna. Det blir så bra, onskar bara att jag hade nya gardiner, haha..man är ju aldrig nöjd.
Tusan också, vad det gör ont i armen när jag skriver...
Imorgon 8.10 ska jag till läkare igen. På em kör vi med hundarna till Per veterinären. Nästa dag ska jag till läkare i stan. FATTAR ni, så trött jag är på detta. Såklart ni gör, förlåt. Kramis.
 
Dessa goda kakor bjöd Annika på, mums
 
Här njuter vi av fikan
 
Min skog
 
Lite av varje på Mio...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

❤️❤️😘❤️❤️

Svar: ❤️❤️😘😘
happyhund

Kommentera här: