Söndag

Nu är det kväll, Jag sitter i soffan, myser med ett bra tv-program.
Lägger mig tidigt ikväll eftersom jag var vaken inatt.  Mådde inte bra, så Alex kom och var här.
Tur man har barnen i byn. Nu jobbar Affe sista natten, sen är det ledigt.
Jag har plockat lite i skåpen, blev riktigt fint. Sen bakade jag ostkex och lagade kycklinggryta till middag.
Att ta fram varmare kläder glömde jag. Hmm, kände också när jag gick långrundan
Ni ska tro här luktar GOTT i hela huset.  Som ni vet kan jag inte öppna burkar och flaskor. Idag städade jag i badrummet,  älskar Ajax, använder det till det mesta. Alex köpte en ny stor flaska, denna veckan. Flaskan stod på golvet med korken lätt på. Okey, råkade sparka till den så den ramlade, klunk, klunk, klunk...
 
Mina blommor här ute..
 
Tog lite foto, inne i vårt lilla hus. Här är hallen.
 
Sovrummet...
 
Något ute...
 
Också trädgården
 
 
 
 
 
Jisses, här kom gubben, haha
Jag ger upp med foton nu. 4st som inte funkar, försöker en annan kväll. Snart reprisen på "Solsidan"
Ha en skön kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
..

Kommentera här: