torsdag

Jaha, ännu en dag med Annika, stackars henne. De ringde från Reuma, ville att vi skulle kolla, om jag hade en infektion. Så nu går jag på antibiotika, tre om dan. Ja jisses
Så vi var på apoteket också. Coolt att man får det så snabbt...,
Jag är på min fjärde  bok, om "Isfolket" Ha, ha
 
Min fina dotter Annika, hon är ju så duktig och kunnig. Mycket praktisk, , så jobbar hon inom hemtjänsten
också och är så omtyckt.
 
 
 
 
Här har vi ännu en duktig dotter, som alltid ställer upp och hjälper..
Här bakar hon till mig...
 
Här jäser mina kanelbullar, mums. Men de andra kakorna är också goda
Haha, ikväll sover inte Affe, hans flickor KDFF. i final i "Svenska cupen..visas på tv
Alex och Rolf är och tittar på Fidde, som spelar träningsmatch
Nu leder KDFF över Linköping..  Kram på er.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: