bakdag, igen

Hahaha, tänkte vila idag, men jisses vad tråkigt....Jag bakade stora semlebullar, sen bakade jag småbröd och sist lagade jag middag. Så ikväll är jag nöjd.
Jisses, vad där var snö i vår trädgård. Jag gick ut med hundarna, vi lekte lite med bollen., men det är svårt för mig att gå, tyvärr.
Annika är dålig idag, den stackaren. Krya på dig, gumman :-))
 
Det blåser, så det blir drivor...rätt högt..
 
Min lilla Hassel....
 
Här är en liten som gillar snö och bollar
 
Lätt, men god middag idag. Blev över till i morgon. Men är akut-behov, att komma till bonden.
Nu ska Happy och jag leka, sen ska jag ta en knäckemacka med Kalles.  Hoppas ni får en kul kväll. Jag
såg på reklam, att på lördag kväll, på 4-an är det "Sommaren med Göran"  Skrattvarning!!!
Älskar den filmen, haha
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: