bakdag

Ok, idag blev jag klok på att jag nu inte kan baka rulltårtor längre. Men jag försökte.....händer o armar kunde inte....
Hoppas ni har haft det bättre idag, men okey, lite motgångar får man ju räkna med. Ikväll gjorde jag en annan deg som ligger i kylen tills imorgon. Jag ger mig fan..inte i första taget.
Jo, Affe var på Ica och handlade, han är så snäll...smörgåstårta, minsann...mums.
I morgon blir det lax till middag, mums. Kanske....ringer jag återbud till sjukhuset, jag tycker inte om att va iväg när snön yr. Hoppas det inte blir värre, för hunden ska till vet. Per och bli sövd, spolad i öronen. Då blir det kanske återbud, där också. Hemsk väg till Maglehem....
 
 
Mina tulpaner och tulpanvas.....
 
Att rengöra plåtarna är också viktigt..
Hahaha, detta är sånt skit....man gör, när man inte kan gå ut.
 
Att leka med hunden, några ggr. om dagen, hör också till. Men det är ett sant nöje, jag älskar ju honom!
Ha nu en skön kväll. Igår blev jag sååå nervös av att titta på alla skrikiga ungar, herregud, vilket härligt
liv jag har haft,med mina barn, haha  Ikväll ska jag kolla på djur, istället.
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Inga problem att köra till Per, det klarar vi bra!!! Istället för att rulla rulltårtan kan du dela den på mitten. Bre fyllningen på den ena, lägg den andra ovanpå. Dela sen i lagom stora bitar :)

Svar: Hmmm, får se hur vädret blir 🙀
Rulltårtan, inte det som är svårt 😟
happyhund

Kommentera här: