hundar

Tur ni inte har sett mig idag...skitförbannad på vår tv.   Gick in och väckte Affe, då jag haft problem, ca. ½h
Hade tryckt på alla  knappar...på tre dosor...inget ljud. Såg Nyhetsmorgon, det hände när "Mitt kök" lagade mat.
Hörde nada....sen har jag dammat med vått, så julen åkte ut...nya dukar och ny gardin....
Oj, oj, vad det öser ner nu..näää, vad det tar i med blåst också.....tur vi kom in torra, hunden och jag....
Jo, sen skulle jag se netflix, på em. förbannat, förbannat, kom inte in på det. Nej, nu blev jag ....slog ifrån tv-n
Senare på em. blev jag glad igen, då Alex kom, haha  Hon körde och handlade på Ica tll mig...även smörgåstårta, mums...snart ska jag äta den. Vi hade bara korv och mos till middag....  "Mästerkocken ikväll, haha
 
Min söting...
 
Ännu en söting
 
Underbare Ossie
 
Vackre Frosty...
 
Njutbart, tycker Rolf
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: