lördags-bak

Ikväll är jag trött och har ont. Jisses, mycket kul idag. Alex och Karin har varit här idag.
Affe och Alex var i stan och på Mio, köpte de min tulpanvas....äntligen, är så glad.  Ja, Alex köpte en, fanns bara gröna kvar. men den är så fin.
När de var iväg, bakade jag kanelbullar, lekte med hundarna och fikade. Sen kom Karin och färgade mitt hår,
det blev snyggt, foto imorgon. Sen åt vi hemmagjorda hamburgare....Karin hjälpte mig, såklart.
Nu är det soffan och England bakar
Sen det stora äventyret...tror inte jag orkar mer, jag var ju uppe klockan fem i morse..
 
Här jäser bulldegen...
 
Mumsigt med Taco...
 
Här myser vi...
 
Det är bara jag, som äter hårda skal...
Här ligger en hungrig hund och väntar på maten.....hmmmmm
 
Hmmm, bara vatten...
Ha nu en skön kväll, allihop, Rolf  fick sin mat till sist, haha
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: