ny vecka

Jaha, ny vecka med grå himmel, blåst och snö.  Tyvärr ännu mera värk....snart får det va nog.  :-((
Idag jobbar Affe em. så jag sitter ensam ikväll. Alex var hemma och hälsade på ½h. så vi hade kycklinggryta med potatis, i middags. I em. jobbade jag lite med bidrag o fonder, såg film på netflix och lekte med hunden.
Jag mår skit, när jag inte kan gå mina rundor med hunden i skogen....men nu är det så här....
Jag pysslar med mina blommor, ska börja och ge dem ny jord. De klarar sig nog inte till våren, tyvärr.
Snart ska jag släppa ut hunden i trädgården, sen är det ju tv. "Annorlunda familjen" eller "Morgan o Ola-Conny"
Inte en aning, vad jag ska kolla på.Mina underbara tulpaner lyser upp i mörkret, jag älskar det..
 
 
Mina älskade blommor, på det nya bordet.
 
Nu är de ännu finare, visar imorgon, haha
 
Sånt här....som att rengöra ugnen, går ju bra när vädret är trist.
 
Min duktiga gubbe, får väl baka något i morgon, haha
Mys nu i soffan och ha det skönt  :-))))
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: