snö, snö

Nu kom den, snön. Så länge vi har sluppit den, haha
Jag hade såååå kul igår och en helvete-dag idag....
Färdtjänst kom i morse och hämtade mig, jag var 1h innan på Specsavers. Skulle på synkontroll. Jag har gått till dem i många år, så han känner mig. Syn och tryck var bra. Tog svarta bågar och beställde ett förstoringsglas, som jag kan ha i affärer och kolla på priser.
Ok, nu hade jag 45min. kvar tills de hämtade mig. Man kan tyvärr inte själv bestämma klockslag.
 
Jag gick med stora steg tll Darins...SEMLA och kaffe, haha...gissa vad jag njöt..
Sen var det slut  njutit, gick tillbaka och väntade, väntade, väntade. Jag ringde Färdtjänst, två ggr. de sa  att de var försenade, sen var där telekö på 25min. två ggr.  Jag gav upp, tog på jackan och ut i kylan, efter en kvart, hade jag kommit till Taxi vid järnvägen. Då ringde mobilen, han stod utanför Specsavers. Så han  kom och hämtade mig, 1½h för sent. Hem och åt, gick med hunden. Ikväll är jag trött.....
 
Här ligger en och sover i bilen, haha....så gulligt..
 
Happy ute i skogen utan snö...
 
Här är lille Roffe och imorgon kommer det andra hundar....
Ha nu en skön kväll, vi ser "Homeland" på netflx
 
 
 
 
 

Kommentera här: